Wat is er veranderd in SEO? met Barry Schwartz

Zoekmachineoptimalisatie is een van de snelst bewegende industrieën die er zijn en daarom is het zo opwindend.

Maar wat is er echt veranderd en wat zijn enkele verouderde mythen die moeten verdwijnen?

Jim Boykin, oprichter en CEO van Internet Internet marketing Ninjas, en Ann Smarty, analist van IMN, worden vergezeld doorway Barry Schwartz om te praten more than de evolutie van Web optimization en enkele veelvoorkomende Search engine optimisation-mythes.

Barry Schwartz is de CEO van RustyBricka Webservicebedrijf in New York gespecialiseerd in op maat gemaakte on line technologie die bedrijven helpt de kosten te verlagen en de verkoop te verhogen. Barry blogt in excess of Search engine marketing op Zoekmachine rondetafelgesprek en Zoekmachine Land.

https://www.youtube.com/look at?v=bRo7JG9Y7no

Hoe is Search engine optimisation doorway de jaren heen veranderd?

Fundamenteel is Search engine marketing niet veranderd: u hebt relevante inhoud nodig waartoe Google toegang heeft en die kan worden gecrawld.

Wat veranderd is, is de Website positioning-tactiek.

Inhoud van lage kwaliteit scoort niet en Google heeft geleerd inbound links van lage kwaliteit te identificeren en te negeren. Google heeft geleerd onze kunstmatige signalen in kaart te brengen en de echte expertise te belonen.

De concurrentie is veel groter geworden, dus Google moet kiezen uit een grotere pool van opties.

De interface van Google is ook veranderd – laadpakketten, featured snippets, afbeeldingen en video’s – alles in de weg van die 10 blauwe backlinks.

Het is een grotere uitdaging geworden om visitors te genereren vanuit Google.

De Website positioning-strategie is dus veel diverser geworden: je moet in die added zoeksecties ranken. De meest succesvolle Seo-bedrijven zijn degenen die zich hebben aangepast en nieuwe kansen hebben gevonden.

Wat zijn enkele Web optimization-mythen die moeten verdwijnen?

Er zijn veel Search engine marketing-theorieën die werden tegengesproken doorway officiële Google-vertegenwoordigers, zoals Google Analytics-gegevens die worden gebruikt om uw rankings te verbeteren, enz.

Er zijn mythes in excess of het bouwen van hyperlinks (veel bedrijven worden nog steeds misleid om betaalde blognetwerken te gebruiken). Gelukkig zijn de meeste daarvan niet meer zo gevaarlijk omdat Google ze simpelweg devalueert zonder de internet site te straffen.

Er zijn verwarringen dat DA (Domain Authority) eigenlijk de statistiek van Google is (wat niet het geval is), dus als u de kwaliteit van een backlink beoordeelt, is DA geen statistiek om te gebruiken.

Er is veel verwarring in de Website positioning-industrie om twee redenen:

  • Veel van die verwarring heeft veel te maken met verouderde tactieken
  • Google kan niet te beschrijvend zijn in excess of wat ze nodig hebben om concurrentieredenen

Neem call op met Ninjas en we zullen een sterke Search engine optimization-strategie voor je creëren die up-to-day en effectief is.