Verbeter leadscores en concurrerende targeting met G2 en HubSpot

Als het op promoting aankomt, worden veel dagelijkse inspanningen verbeterd door slimmer te werken, niet more challenging.

In het verleden vergde het een flinke investering van tijd en handmatige inspanning om te proberen te begrijpen en bij te houden welke contacten op zoek waren naar uw merk. Veel bedrijven negeren deze cause nog steeds helemaal, wachtend op contacten die interesse tonen om potential customers te kwalificeren en gerichte berichten te verzenden.

Tegenwoordig kan G2 Purchaser Intent worden gecombineerd achieved de robuuste CRM van HubSpot achieved behulp van de Integratie van G2-koperintentie fulfilled HubSpot voor een krachtig marketingmiddel. G2 biedt een reeks producten die zakelijke experts helpen betere technologische beslissingen te nemen, en is een bron van softwareonderzoek en informatie met meer dan 1,7 miljoen individuele productrecensies.

G2 Customer Intent-gegevens onthullen accounts die de oplossingen van uw bedrijf onderzoeken, zodat u slimmer kunt adverteren en meer deals kunt winnen – het is alsof u rechtstreeks naar de bron gaat om vragen immediate te beantwoorden. Deze qualified prospects zijn zo “scorching” als ze maar kunnen krijgen.

Doorway gebruik te maken van signalen van klanten die onderzoek doen naar uw categorie, uw merk en uw concurrenten, kunt u effectiever targeten en de conversieratio’s verbeteren.

In combinatie satisfied HubSpot worden deze facts nog waardevoller. Integreer naadloos informatie over de intentie van de koper achieved bestaande klantcontacten, workflows en marketingautomatisering om promoting en verkoop naar een hoger niveau te tillen.

Fulfilled behulp van de integratie ontvangt HubSpot ook eventuele acties G2 geregistreerd van de contactpersoon, waardoor updates voor contactactiviteit, speak to- en bedrijfsinzichten en bedrijfseigendommen worden geactiveerd.

Voordelen van het combineren van signalen van kopersintentie binnen de HubSpot CRM

Dankzij HubSpot’s vermogen om klantreizen op grote schaal te beheren, biedt de G2-integratie een extra gegevenslaag voor marketeers om op te reageren. Deze voordelen zijn fulfilled title van toepassing op: elke fase van de reis van de koperzodat u uw strategieën kunt versterken om in één keer klanten aan te trekken, te converteren, te sluiten en te behouden.

Hier zijn slechts enkele van de belangrijkste voordelen die van toepassing zijn op bedrijven van elke omvang in elke branche.

Op grote schaal targeten op hoogwaardige accounts

De kopersintentiegegevens van G2 geven aan wanneer contacten interesse tonen in uw merk of branche. Door dezelfde informatie in HubSpot te gebruiken, kunt u hoogwaardige accounts identificeren en targeten op het moment dat ze het meest klaar zijn om zich te binden.

Doorway kopers satisfied een hoge intentie prioriteit te geven op foundation van hun accountwaarde (en prioriteit te geven aan hoge accountwaarden op foundation van de intentie van de koper), zorgt u ervoor dat uw inspanningen altijd zijn gericht op de meest potentiële resultaten.

Op grote schaal targeten op hoogwaardige accounts

Automatiseer en stroomlijn workflows

G2 Consumer Intent-gegevens worden rechtstreeks naar HubSpot geporteerd, waardoor marketeers de workflows tussen de twee partners kunnen automatiseren en stroomlijnen. Er zijn geen tijdelijke oplossingen van derden of handmatige gegevensoverdracht van het ene dashboard naar het andere nodig.

Zoek in plaats daarvan naar uw G2 Consumer Intent-gegevens die zijn geïntegreerd in de resources en weergaven die u al kent en gebruikt, en gebruik uw tijd om get hold of te leggen satisfied prospective buyers en betekenisvolle relaties op te bouwen in plaats van op zoek te gaan naar informatie.

Pijplijn en retentie stimuleren

Naast het markeren van contacten die interesse tonen in uw eigen merk, maakt G2 het ook mogelijk om accounts te volgen die interesse hebben getoond in een concurrent. Verplaats klanten efficiënter door uw pijplijn wanneer ze interesse tonen in uw merk, en voer proactief call fulfilled degenen die onderzoek doen naar concurrenten.

Doorway bij te houden welke actieve klanten nog in de markt zijn voor een andere oplossing, kunnen marketeers blijf de ontevredenheid van klanten voor en verhoog de retentie.

Pijplijn en retentie stimuleren

3 manieren om G2 en HubSpot te gebruiken voor effectievere inbound marketing and advertising

Voor abonnementsbeheerplatform Chargebee, bleek de G2 HubSpot-integratie van onschatbare waarde voor het vastleggen van gemiste kansen en het genereren van prospects. G2 gebruiken satisfied HubSpot stelde Chargebee in staat om elke maand bijna de helft (45%) van de inkomende potential customers binnen te halen.

Hier zijn een paar manieren om G2 Buyer Intent-gegevens te gebruiken achieved de HubSpot CRM om de conversieratio’s en merkbekendheid te verhogen.

1. Verbeter leadscores

De gegevens van de kopersintentie van G2 worden dagelijks bijgewerkt en vervolgens automatisch overgebracht naar het HubSpot-contactrecord, zodat u de meest actuele kijk op de standing van een contactpersoon krijgt en rekening houdt fulfilled hun leadscore. Hoe meer een contactpersoon in uw bedrijf of branche heeft gekeken, hoe hoger hij scoort.

De integratie stelt marketeers en verkopers in staat om een ​​meer gegevensgestuurde benadering van hun bereik te hanteren, doorway een handige kwalificatie toe te voegen om accounts aan te geven die meer kans hebben om te converteren en die klaar zijn voor een diepgaander gesprek.

Leadscore verbeteren

2. Identificeer in-marketplace-accounts

Dankzij de integratie kunnen marketeers accounts identificeren die actief in de markt zijn voor hun product of dienst. Dankzij G2-contacten of accounts die actief op zoek zijn naar uw bedrijf, concurrenten of overkoepelende categorie, kunt u gesegmenteerde lijsten maken op foundation van intentie en vervolgens specifieke lijsten targeten satisfied nichecampagnes.

Chargebee heeft deze informatie gebruikt om een ​​robuuste geautomatiseerde vervolgstrategie te creëren, waarbij accounts in realtime worden geretarget op zowel Fb als Google. Het doel was om major-of-thoughts te blijven bij potential customers die actief nadachten in excess of hun opties.

Identificeer actieve in-market-accounts

3. Concurrerende focusing on en positionering behouden

G2 Kopersintentiegegevens biedt een concurrentievoordeel in de markt. Doorway precies te weten welke accounts u vergelijken met andere concurrenten in uw categorie, kunt u meer gerichte, relevante berichten implementeren op het minute dat dit het meest nodig is.

Voor Chargebee bleek deze focus om op te vallen tussen concurrenten het meest transformerend. Hoewel Chargebee tevreden was achieved zijn vermogen om huidige klanten te verrassen, wist het crew dat ze potentiële kopers misliepen die gemakkelijk werden beïnvloed doorway grotere, meer bekende concurrenten.

Fulfilled behulp van de G2-integratie met HubSpot herwerkte het bedrijf zijn berichten en onderpand om zich te concentreren op zijn verkoopargumenten 10 opzichte van concurrenten. Door zich te concentreren op zijn belangrijkste onderscheidende factor – het vermogen om sneller up-and-working te zijn dan concurrenten – realiseerde Chargebee een 3x YoY-groei in offers van zijn concurrentcampagnes en 4X YoY-groei in prospects van in Europa gebaseerde campagnes van concurrenten.

B2B-klanten aantrekken, converteren, sluiten en behouden

Om te profiteren van deze ongelooflijke functies en uw bedrijf in staat te stellen de marketingresultaten te verbeteren, kunt u de: G2-integratie satisfied HubSpotbeschikbaar voor alle G2 Customer Intent-klanten die ook HubSpot gebruiken, of HubSpot-gebruikers die geïnteresseerd zijn in het gebruik van G2 Buyer Intent Professional, Electric power of Ability+.

Geef uw advertising and marketing- en verkoopteams toegang tot realtime signalen die zijn ontworpen om uw pijplijn te vullen en offers te sluiten. Ga aan de slag satisfied de G2 x HubSpot-integratie vandaag.