Minneapolis, Minnesota 30 juni 2022: Vandaag, Lake One particular heeft aangekondigd dat het doorway HubSpot is geaccepteerd voor een selectief Lover Scaled Onboarding (PSO)-programma dat alleen op uitnodiging beschikbaar is.
PSO is een nieuw gecreëerd accreditatieprogramma van HubSpot, ontworpen om hun klanten te voorzien van zorgvuldig geselecteerde, strategische partners die organisaties kunnen helpen om het meeste uit hun HubSpot-ervaring te halen.
Deze exclusieve accreditatie bouwt voort op het momentum dat eerder dit jaar begon toen Lake One de Diamond HubSpot Resolution Associate-standing behaalde, intern met het HubSpot-crew sprak tijdens de 2022 Kick-Off more than de groei die ze hebben gezien in de vraag naar het HubSpot CRM-system, en had ook een scenario examine op de HubSpot-web site.
“We zijn ongelooflijk nederig dat we doorway HubSpot zijn gevraagd om deel te nemen aan dit programma en zijn verheugd om onze relatie satisfied onze companions daar te verdiepen”, zegt Ryan Ruud, oprichter en CEO van Lake One particular. “Het leveren van directe onboarding-services aan HubSpot-klanten satisfied hun keurmerk is een enorm blijk van vertrouwen in het group hier bij Lake A single. ”
Fulfilled de PSO Onboarding Accreditatie kunnen bedrijven die voor het HubSpot CRM-platform kiezen, weten dat ze samenwerken fulfilled een doorgelichte en vertrouwde partner voor hun onboarding.
Over Lake A single
Minneapolis, MN Based Lake A person, is een moderne marketingpartner die zakelijke effect voor B2B-bedrijven stimuleert door middel van verkoop- en marketingtransformatie. Hun team integreert (virtueel) in klantorganisaties om strategische begeleiding en arms-on werk te bieden. Met Lake One krijgen klanten deskundige hulp bij het implementeren van hun tech-stack en het opschalen van vraaggeneratie satisfied articles- en prestatiemarketing. Lake One helpt klanten hun inspanningen te verfijnen op foundation van hun unieke zakelijke behoeften, doelen en realtime klantbetrokkenheid.