Innovatieve ideeën: waar ze te vinden zijn

Innovatieve ideeën: waar ze te vinden zijn

Een idee is het get started van elke startup-reis. De definitie van de ontdekkingsfase van Startup Genome Task verklaart waarom dit de eerste fase is van de ontwikkeling van een startup. Dit is de fase waarin de oplossing voor een probleem wordt gevonden en een gedegen probleemstelling wordt ontwikkeld.

Het doel van de blogpost van vandaag is om u te laten zien hoe u op efficiënte wijze nuttige, schaalbare startup-ideeën kunt formuleren.

Ontdekkingen worden gedaan, niet gegenereerd

Een van de belangrijkste ontdekkingen in de geschiedenis is dat veel uitvindingen onafhankelijk van elkaar werden gedaan doorway twee of meer uitvinders (of groepen mensen) tegelijkertijd. In een onderzoek van Ogburn en Thomas in 1922 werden 148 uitvindingen gevonden die dit kenmerk hadden.

De uitvinder van de gloeilamp leidde een juridische strijd tegen 23 andere mensen voor octrooirechten voordat Thomas Edison prototype gloeilampen bouwde. De calculus werd ook onafhankelijk uitgevonden doorway Newton en Leibniz. Naast de telescoop vonden vijf mensen de telegraaf uit, vijf mensen vonden de stoomboot uit, vier mensen vonden het behoud van energie uit in de tijd van Ogburn en Thomas.

Een vruchtbare bodem – een gunstige omgeving – is wat ideeën inspireert om in de hoofden van mensen te groeien. Vergelijkbare omstandigheden geven aanleiding tot vergelijkbare ideeën, wat het fenomeen van gelijktijdige uitvinding verklaart.

Dus,

het vinden van een vruchtbare omgeving (idealiter een nieuw technologisch veld) en je handen vuil maken is het belangrijkste praktische advies als je waardevolle ideeën wilt genereren.

Ideeën kunnen gevaarlijk zijn als ze in een vacuüm worden gegenereerd. Een paar goede ideeën worden er niet uit geboren het levert een heleboel slechte ideeën op die overtuigend genoeg zijn om je te overtuigen om eraan te werken.

Doe mee aan actieve gemeenschappen in plaats van te proberen achieved startup-ideeën te komen. De ontdekking van waardevolle ideeën kan worden ontdekt doorway daar te communiceren en te creëren.

In plaats van te focussen op nieuwigheid, concentrate op nut

Nieuwe dingen zijn niet altijd waardevol.

Volgens Wikipedia: “Innovatie is de praktische implementatie van ideeën die resulteren in de introductie van nieuwe goederen of diensten of verbetering van het aanbieden van goederen of diensten.”

Bedrijfsinnovatie betekent niet altijd nieuwigheid, wat belangrijk is om te begrijpen. Iets nieuws en origineels hebben aan de aanbodzijde is essentieel, maar het verkrijgen van grip aan de vraagzijde is ook belangrijk.

Startups gedijen op innovatie – het is wat ze waardevol maakt. Innoveren op foundation van nieuwe ideeën is geen innovatie.

LAATSTE GEDACHTEN

Pas als ideeën levensvatbaar en waardevol zijn, worden ze innovatief. Het is belangrijk om eerst je idee te valideren, want dat is het belangrijkste wat je kunt doen.

Praat fulfilled potentiële klanten voordat u zich aan een idee bindt, of probeer het zelfs voor te verkopen. De beste manier om dat ene idee te vinden dat je tijd, moeite en middelen waard is, is doorway je minder levensvatbare ideeën te doden voordat je er veel tijd en middelen aan hebt verspild.

Het is belangrijk om al je ideeën te toetsen aan de realiteit om de slechte weg te gooien om fulfilled goede startup-ideeën te komen.

BEL VANDAAG (657) 258 – 0577 OF e-mail ons op [email protected]!

BEKIJK ONZE SOCIAL MEDIA KANALEN

Fb: Klik hier

Instagram: Klik hier

Twitter: Klik hier

TikTok: Klik hier

LinkedIn: Klik hier

Andere bronnen die u misschien leuk vindt:

Waarom bedrijven zich zorgen moeten maken over cyberbeveiliging te midden van Rusland-Oekraïne Nieuws

Manieren voor bedrijven om cyberbeveiligingsrisico’s bij fusies en overnames te verminderen

Cyberbeveiliging en Spouse and children Places of work – MCDA CCG, Inc.

Pas op voor intimiderende oplichting gericht op uw bedrijf

Beheer uw bedrijf door moeilijke tijden – overwin uw angst