Volgens een rapport gepubliceerd door Sensete “De echte kosten van uitvaltijd”, hebben productie- en industriële bedrijven in de Fortune World wide 500 te maken fulfilled een verlies van bijna $ 1 biljoen per jaar als gevolg van ongeplande downtime. Het geschatte verlies aan productietijd per jaar als gevolg van machinestoringen is ongeveer 3,3 miljoen uur. De economische effects van ongeplande downtime is $ 864 miljard greenback of 8% van de jaaromzet.
Op basis van de belangrijkste gegevens van bovenaf speelt ongeplande uitvaltijd een cruciale element voor de efficiëntie en bedrijfsresultaten. Er zijn verschillende manieren waarop bedrijven ongeplande uitvaltijd kunnen verminderen. De eerste is preventief onderhoud, of dat nu regime-inspecties en walkthroughs zijn. De oude praktijk van preventief onderhoud was om een materiedeskundige ter plaatse te brengen. Dit beperkt echter het aantal inspecties en walkthrough dat ze kunnen uitvoeren. Nu met Distant Support kunnen specialists het terrein bewandelen zonder op locatie te zijn. Dit vergroot de capaciteit van een specialist om meer inspecties uit te voeren en ze kunnen nog steeds locaties op locatie bezoeken als dat nodig is.
De volgende manier om ongeplande uitvaltijd te verminderen, is ervoor te zorgen dat alle medewerkers goed zijn opgeleid. Dit klinkt misschien als een simpele zaak, maar als er één ding misgaat, kan dit leiden tot een domino van ongelukkige gebeurtenissen. Een van de krachtige mogelijkheden van Remote Assist is de mogelijkheid voor virtuele trainingen onder leiding van een instructeur. Instructeurs kunnen hun gezichtsveld delen en zijn handen vrij om taken te demonstreren. Net als de capaciteit van gurus, merkten instructeurs vaak dat ze meer reisden dan dat ze trainingen gaven. Virtuele trainingen maken het voor bedrijven makkelijker om grote groepen medewerkers efficiënter op te leiden. In plaats van ter plaatse te reizen om verschillende faciliteiten één voor één te trainen, kunnen specialists nu meerdere faciliteiten tegelijk trainen.
Een andere manier is wanneer er ongeplande uitvaltijd is en er een procedure voor snel reageren is ingesteld. Dat misschien een checklist achieved veelvoorkomende problemen en een materiedeskundige of stand-by om problemen in realtime op te lossen. Een paar verschillende factoren kunnen een kromme bal naar de tweede oplossing werpen. De meeste bedrijven hebben niet de middelen om voor elke faciliteit een deskundige aan te wijzen en het wachten op een deskundige om ter plaatse te reizen leidt tot een langere periode van uitvaltijd. Fysieke factoren weerhouden authorities om ter plaatse te reizen, zoals Covid-19 of weersomstandigheden. Distant Help is de ideale oplossing om bedrijven te helpen samenwerken en problemen in realtime op te lossen.