Wil je meer verkopen op je web page? Natuurlijk doe je dat.

Nou, hier is het goede nieuws: een paar kleine aanpassingen aan je eCommerce-site zullen een lange weg gaan. Vergeet ingewikkelde marketingstrategieën of productwijzigingen, u hoeft alleen maar een paar essentiële applications en tactieken te implementeren die uw bestaande site kunnen helpen veel meer inkomsten te genereren.

Wanneer u een on-line winkel begin, zal zoveel van uw aandacht uitgaan naar het aantrekken van klanten naar uw winkel. Als u uw web page echter niet optimaliseert voor verkoop, is het verkeer dat u krijgt behoorlijk nutteloos.

Om u te helpen, volgen hier 10 eenvoudige ideas die u kunt gebruiken om uw on-line verkoop te vergroten.

  1. Gebruik pop-ups (zonder irritant te zijn)
  2. Doe de juiste suggesties aan uw bezoekers
  3. Testkoppen en CTA’s
  4. Maak uw waardepropositie duidelijk
  5. Voeg sociaal bewijs toe aan uw web page
  6. Optimaliseer uw winkelwagen
  7. Optimaliseer uw afrekenpagina
  8. Voeg voldoende information toe aan uw productpagina’s
  9. Wrijving minimaliseren
  10. Optimaliseer productpagina’s voor Search engine optimisation

1. Gebruik pop-ups (zonder irritant te zijn)

Een van de meest effectieve manieren om de verkoop op uw website te verhogen, is door slim gebruik te maken van pop-ups. Ja, pop-ups kunnen ongelooflijk vervelend zijn, maar als u weet hoe u ze moet gebruiken, kunnen ze grote waarde toevoegen aan uw klanten.

Sommige pop-ups zijn essentieel (zoals pop-ups voor privacy-compliance), en de rest is puur promotioneel. Zorg er bij het opzetten van uw promotionele pop-ups voor dat ze waarde toevoegen voor de gebruiker. U wilt dat uw pop-up een reactie van de gebruiker activeert, in dit geval een aankoop.

Enkele van de beste manieren om dit op uw eCommerce-internet site te doen zijn:

  • Bied een kortingsbon aan (voor eerste aankopen)
  • Promoot een speciale aanbieding (zoals een free of charge cadeau bij een aankoop)
  • Promoot gratis verzending
  • Promoot gerelateerde producten of productbundels

Je kunt triggeren pop-ups met exit-intent op uw afrekenpagina’s, wat een geweldige manier is om het verlaten van uw winkelwagen te verminderen en uw klanten op het juiste second te vangen.

Wees niet te opdringerig fulfilled pop-ups, zoals meteen vragen om e-mails of downloads van mobiele apps. Probeer in plaats daarvan de gebruiker iets van waarde aan te bieden (zoals een kortingsbon). Dit zal u helpen de on-line verkoop te verhogen, in plaats van het aantal paginabounces te verhogen.

2. Doe de juiste suggesties aan uw bezoekers

In plaats van alleen te focussen op het maken van nieuwe verkopen aan potentiële klanten, vergeet uw bestaande klanten niet. Het is eigenlijk een stuk makkelijker om de aankoopwaarde van bestaande klanten te verhogen dan een nieuwe klant te overtuigen om een ​​aankoop te doen.

Een van de beste manieren om dit te doen, is doorway middel van cross-providing aan uw klanten door een relevante suggestie te doen op foundation van hun winkelgeschiedenis of wat er in hun winkelwagentje zit.

U kunt voorgestelde merchandise onderaan het scherm of in een zijbalk toevoegen. Bied suggesties zoals:

  • Dit vind je misschien ook leuk
  • Klanten kochten ook
  • aanbevolen voor jou
  • Gerelateerde things
  • Producten die goed passen bij (artikel in winkelwagen)

Dit is een uitstekende manier om impulsaankopen te promoten en uw gemiddelde bestelwaarde te verhogen. Het is een stuk eenvoudiger dan het werven van nieuwe klanten, waardoor u zonder veel moeite de on the net verkoop kunt stimuleren.

3. Testkoppen en CTA’s

Een essentieel onderdeel van het verhogen van de omzet komt neer op uw koppen en oproepen tot actie. Dit is wat een gebruiker motiveert om op uw solution te klikken en een aankoop te doen.

Het vinden van de “perfecte kop” kan lastig zijn, omdat er geen duidelijk antwoord is op wat het beste is. De enige manier om hier achter te komen is doorway verschillende opties te testen en deze continu te optimaliseren.

Voer een A/B-exam uit op uw koppen en CTA’s, met een kleine variatie van elk. Selecteer de winnende variant en voer een nieuwe take a look at uit. U kunt doorgaan fulfilled testen en optimaliseren totdat u denkt dat deze elementen perfect zijn.

Enkele algemene recommendations voor CTA’s en koppen die de verkoop stimuleren zijn:

  • Zorg ervoor dat ze opvallen en gemakkelijk te lezen zijn
  • Maak ze zeer actiegericht
  • Markeer uw waarde
  • Houd het kort en krachtig

De juiste kopie op uw web page en productpagina’s kan een enorm verschil maken voor uw online verkoop.

4. Maak uw waardepropositie duidelijk

Probeer uw unieke waardepropositie (UVP) duidelijk te maken aan potentiële klanten zodra ze uw website bezoeken. Uw waardevoorstel moet hen laten weten waarom ze uw bedrijf moeten vertrouwen en zaken fulfilled u moeten doen. Dit is vooral belangrijk in zeer concurrerende niches.

Er kunnen bijvoorbeeld veel verschillende bedrijven zijn die hetzelfde type product or service verkopen als het uwe. Dus waarom is die van jou de beste? Sommige ideeën voor waardeproposities kunnen zijn dat uw de:

  • Meest betaalbaar
  • Origineel
  • Hoogste kwaliteit
  • Meest uniek – biedt verschillende functies

Enzovoort. Maak uw waardepropositie duidelijk, en potentiële klanten zullen meer reden hebben om uw item te kiezen boven de concurrentie.

Natuurlijk moet u er ook voor zorgen dat klanten precies begrijpen wat u verkoopt en waarom het nuttig is. Dit is essentieel voor een vlotte klantervaring en voor het stimuleren van eCommerce-verkopen. Het klinkt misschien voor de hand liggend, maar veel on line winkels verwarren hun bezoekers bij aankomst.

5. Voeg sociaal bewijs toe aan uw web-site

Sociaal bewijs is een essentieel onderdeel van elke e-commerce marketingstrategie. Het idee is dat mensen andere mensen fulfilled wie ze verwant zijn vertrouwen. Als uw on line winkel geen sociaal bewijs vertoont, zult u moeite hebben om vertrouwen op te bouwen bij potentiële klanten.

Enkele van de beste manieren om sociaal bewijs aan uw internet site toe te voegen, zijn het toevoegen van recensies aan uw productpagina’s en het toevoegen van getuigenissen van klanten aan uw webpagina’s. Dit laat bezoekers zien dat uw merk vertrouwd is en geeft een realistisch beeld van wat andere klanten van uw merk vonden. U kunt ook sociaal bewijs weergeven op uw sociale media-accounts.

Positief sociaal bewijs is van cruciaal belang voor het opbouwen van vertrouwen en het stimuleren van on the internet verkopen.

6. Optimaliseer uw winkelwagentje

De winkelwagen is een van de belangrijkste momenten in de reis van uw klant. Op het minute dat ze hun winkelwagentje bekijken, beslissen ze of ze achieved de aankoop doorgaan of niet.

Er zijn een paar tactieken die u kunt gebruiken om uw winkelwagentje aantrekkelijker te maken en zo de on the net verkoop te stimuleren. Waaronder:

  • Bied duidelijke fulfilmentopties. Probeer deze flexibel te maken
  • Maak uw retourbeleid duidelijk beschikbaar
  • Bied een eenvoudig pad terug naar de productpagina zodat buyers de productdetails kunnen bekijken
  • Bied cross-sells aan
  • Stel een programma voor het verlaten van uw winkelwagen in. U kunt onze gids volgen om het verlaten van uw winkelwagen te verminderen voor een complete established strategieën

7. Optimaliseer uw afrekenpagina

Uw betaalpagina is de laatste stap in de reis van uw klant voordat ze hun aankoop voltooien. Zorg ervoor dat uw betaalpagina een naadloze ervaring biedt die klanten niet wegjaagt.

Hier zijn enkele van de beste strategieën die u kunt toepassen om uw betaalpagina te optimaliseren:

  • Probeer free of charge verzending of goedkope verzending aan te bieden. Zorg ervoor dat uw verzendkosten geen onaangename verrassing zijn voor de klant. U kunt ook gratis verzending aanbieden voor bestellingen boven een bepaalde waarde.
  • Bied zoveel mogelijk verschillende betalingsopties aan
  • Bieden door nu, betaal later opties. Zelfs voor bestellingen satisfied een lage waarde is dit een zeer populaire betalingsoptie
  • De mogelijkheid hebben om als gast af te rekenen
  • Zorg ervoor dat de afrekenstappen duidelijk zijn, zodat de klant niet overweldigd wordt

8. Voeg voldoende aspects toe aan uw productpagina’s

Dit klinkt misschien voor de hand liggend, maar uw productpagina’s moeten uw bezoekers genoeg vertellen als ze u willen helpen de on the internet verkoop te stimuleren. Veel te veel merken bieden onvoldoende context en informatie op hun productpagina’s. Dit kan potentiële klanten gemakkelijk wegjagen.

Zorg ervoor dat uw producten een gedetailleerde beschrijving bevatten. Leg alles uit wat je kunt bedenken more than het products – hoe het eruit ziet, hoeveel het weegt, waar het van gemaakt is, hoe het werkt, enzovoort. Hoe meer information, hoe beter.

Zorg er ook voor dat u afbeeldingen van het item vanuit alle hoeken opneemt, evenals afbeeldingen van het product or service dat in gebruik is. Productfoto’s in levensechte scenario’s zijn veel effectiever dan productfoto’s fulfilled een lege achtergrond.

U kunt ook productvideo’s, recensies en een Q&A-sectie opnemen om er zeker van te zijn dat er geen details ontbreken.

Een andere geweldige strategie is om een ​​voorraadupdate op uw productpagina’s op te nemen. Wanneer dit bijna opraakt, is dit een geweldige manier om een ​​gevoel van urgentie toe te voegen en meer impulsaankopen te stimuleren.

Het belangrijkste is dat u uw klanten, hun wensen en hun vragen begrijpt. Zolang u alles behandelt wat uw klanten willen weten, heeft u veel betere kansen om meer on the web verkopen te maken.

9. Minimaliseer wrijving

Hoe minder stappen een klant hoeft te zetten om een ​​aankoop te doen, hoe groter uw kansen om de on-line verkoop te stimuleren. Het is van cruciaal belang om wrijving op uw site te verminderen als u meer verkopen wilt realiseren.

Wrijving verwijst naar elke onnodige stap die een klant zou kunnen wegjagen. Dit kan inhouden dat u te veel informatie vraagt, hen om informatie vraagt ​​die ze niet willen delen, een profiel vereist om een ​​aankoop te doen, enzovoort.

Probeer alle mogelijke stappen die wrijving kunnen veroorzaken te elimineren. Maak de invoervereisten voor formulieren minimaal en vraag alleen om de essentiële zaken. Hoe korter de purchaser journey, hoe groter de kans op een aankoop.

10. Productpagina’s optimaliseren voor Seo

Effectieve zoekmachineoptimalisatie betekent dat veel meer potentiële klanten uw producten kunnen vinden en aankopen kunnen doen. Als uw pagina’s niet zijn geoptimaliseerd voor Search engine marketing, loopt u veel on-line verkopen mis.

Search engine optimisation is makkelijker dan je denkt. Het enige waar u zich echt op moet concentreren voor uw productpagina’s, is ervoor zorgen dat u de juiste zoekwoorden op uw producten goal. Dit zou uw solution moeten zijn.

Neem het trefwoord op in uw titel, productbeschrijving en metatitel en metabeschrijving van uw pagina. Door in depth te treden in uw productbeschrijving, zullen zoekmachines ook meer begrijpen in excess of waar uw solution more than gaat, wat gunstig is voor Search engine optimisation.

Als u wijnglazen verkoopt, zorg er dan voor dat u “wijnglazen” gebruikt in uw producttitel. Dit klinkt misschien gek, maar veel merken zullen hun wijnglazen labelen als zoiets als “dunne steel van 6” als ze alleen wijnglazen verkopen. Dit kan voorkomen dat zoekmachines begrijpen dat u eigenlijk wijnglazen verkoopt.

Bekijk deze beste Seo-suggestions voor kleine bedrijven voor meer informatie more than het optimaliseren van uw productpagina’s.

Gebruik de juiste e-commerce marketingtools

Deze strategieën om u te helpen uw on-line verkoop te vergroten, zijn eenvoudig toe te passen, maar u moet ervoor zorgen dat u over de juiste marketingtools beschikt om ze in actie te brengen. Dit omvat resources voor pop-ups en online formulieren, sociale promoties, e-mailmarketing en automatisering, en meer.

wensvijver is een alles-in-één oplossing die eigenaren van eCommerce-winkels alles geeft wat ze nodig hebben om meer klanten aan te trekken en de omzet te verhogen. Probeer het voor uw bedrijf om te zien hoe eenvoudig het kan zijn om de on the internet verkoop te verhogen.

Overzicht

Als u de on the internet verkoop wilt verhogen, moet u ervoor zorgen dat u genoeg doet om elke potentiële klant aan te trekken en te binden. Een populaire en drukke on-line winkel is niet goed als klanten weggaan voordat ze een aankoop doen.

Deze 10 eenvoudige strategies zijn gemakkelijk toe te passen en kunnen een groot verschil maken voor uw inkomsten. Probeer ze uit en kijk welke u het meest helpen uw inkomsten te verhogen.

gerelateerde inhoud

Tom

Leave a Reply