12 oktober 2022·6 minuten lezen

Afstemming van verkoop en marketing kan soms een moeizaam huwelijk zijn – een beetje gespannen. Maar empathie, communicatie en gemeenschappelijke grond kunnen een solide basis vormen om deze relatie te laten werken.

Elke getrouwde persoon zal het je vertellen: relaties zijn niet gemakkelijk. Sales en marketing afstemming zijn geen uitzondering. In plaats van een traditioneel liefdesverhaal, kunnen sales en marketing als een onwaarschijnlijke combinatie voelen, samen gedwongen onder de omstandigheden die de pijplijn en de omzet stimuleren.

De waarheid is dat deze samenwerking alleen werkt als beide partijen hun algemene doelen begrijpen en begrijpen hoe belangrijk afstemming zal zijn om deze te bereiken. In dit artikel zullen we de vier strategieën voor een harmonieuze relatie tussen verkoop en marketing uiteenzetten, waaronder het bevorderen van empathie, het gemakkelijker maken van elkaars leven en het creëren van een veilige, effectieve feedbacklus. We zullen ook een aantal praktische tips voor ‘huwelijksbegeleiding’ geven die u nu kunt toepassen om een ​​betere afstemming te bewerkstelligen.

Vidyard-app met functionaliteit voor prijsanalyse

Werk beter samen Vidyard-app met functionaliteit voor prijsanalyse De videotool die is gebouwd voor verkopers en marketeers. Zucht gratis