Havas Media Team (HMG) Noord-Amerika heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met Samba Television set, een analysebedrijf voor verbonden television set (CTV), dat adverteerders zal helpen bij het vinden en beheren van doelgroepen op streaming, gaming en lineaire tv-kanalen via het Converged-platform van HMG.
De inzichten van Samba Television zijn afgeleid van meer dan 20 televisiefabrikanten, die kijkersgegevens verzamelen about Amerikaanse huishoudens op gaming- en OTT-apparaten (over-the-top rated Tv), evenals lineaire tv set-diensten (ook wel kabel genoemd).
Waarom het ons iets kan schelen. Het publiek snijdt het snoer door en migreert naar streamingplatforms, en adverteerders volgen dit voorbeeld. Maar vooral nu, achieved de kosten van meerdere abonnementen voor streaming-apps die die van een dure kabelrekening benaderen, zijn kijkers overal. En veel jongere consumenten spelen gewoon videogames, velen nog steeds op consoles by means of hun good-tv’s.
Dus deze samenwerking is op maat gemaakt om publiek te vinden in deze huidige gefragmenteerde chaos.
Graaf dieper: Merken zetten zwaar in op CTV-reclame
Kijkgedrag. Converged heeft al koopgedrag en andere inzichten uit initial-bash databronnen van adverteerders. De Samba Television-dataset voegt een laag kijkgedrag toe van streaming, gaming en lineaire television set bovenop deze bestaande inzichten. Binnen het Converged platform kan HMG de juiste inzichten samenstellen voor specifieke adverteerders.
“Deze samenwerking stelt ons in staat te begrijpen hoe consumenten tijd doorbrengen op verschillende schermen en de mogelijkheid om de unieke waarde van media voor elk van onze klanten te analyseren”, zegt Mike Bregman, HMG North The usa Chief Info Officer, in een bedrijfsverklaring.
Koop MarTech! Dagelijks. Vrij. In je inbox.