Havas Media werkt samen met Samba TV om streaming-, gaming- en lineaire tv-gegevens te integreren

Havas Media Team (HMG) Noord-Amerika heeft een nieuwe samenwerking aangekondigd met Samba Television set, een analysebedrijf voor verbonden television set (CTV), dat adverteerders zal helpen bij het vinden en beheren van doelgroepen op streaming, gaming en lineaire tv-kanalen via het Converged-platform van HMG.

De inzichten van Samba Television zijn afgeleid van meer dan 20 televisiefabrikanten, die kijkersgegevens verzamelen about Amerikaanse huishoudens op gaming- en OTT-apparaten (over-the-top rated Tv), evenals lineaire tv set-diensten (ook wel kabel genoemd).

Waarom het ons iets kan schelen. Het publiek snijdt het snoer door en migreert naar streamingplatforms, en adverteerders volgen dit voorbeeld. Maar vooral nu, achieved de kosten van meerdere abonnementen voor streaming-apps die die van een dure kabelrekening benaderen, zijn kijkers overal. En veel jongere consumenten spelen gewoon videogames, velen nog steeds op consoles by means of hun good-tv’s.

Dus deze samenwerking is op maat gemaakt om publiek te vinden in deze huidige gefragmenteerde chaos.

Graaf dieper: Merken zetten zwaar in op CTV-reclame

Kijkgedrag. Converged heeft al koopgedrag en andere inzichten uit initial-bash databronnen van adverteerders. De Samba Television-dataset voegt een laag kijkgedrag toe van streaming, gaming en lineaire television set bovenop deze bestaande inzichten. Binnen het Converged platform kan HMG de juiste inzichten samenstellen voor specifieke adverteerders.

“Deze samenwerking stelt ons in staat te begrijpen hoe consumenten tijd doorbrengen op verschillende schermen en de mogelijkheid om de unieke waarde van media voor elk van onze klanten te analyseren”, zegt Mike Bregman, HMG North The usa Chief Info Officer, in een bedrijfsverklaring.


Koop MarTech! Dagelijks. Vrij. In je inbox.



About de auteur

Chris Wood

Chris Wooden kan bogen op meer dan 15 jaar verslaggevingservaring als B2B-redacteur en journalist. Bij DMN was hij associate editor en bood hij originele analyses van het evoluerende marketingtechnologielandschap. Hij heeft leiders op het gebied van technologie en beleid geïnterviewd, van Canva-CEO Melanie Perkins tot voormalig Cisco-CEO John Chambers en Vivek Kundra, door Barack Obama aangesteld als de eerste federale CIO van het land. Hij is vooral geïnteresseerd in hoe nieuwe technologieën, waaronder voice en blockchain, de marketingwereld zoals wij die kennen, ontwrichten. In 2019 modereerde hij een panel in excess of “innovatietheater” bij Fintech Inn, in Vilnius. Naast zijn op internet marketing gerichte rapportage in branchegerelateerde vakgebieden zoals Robotics Developments, Modern day Brewery Age en AdNation News, heeft Wood ook geschreven voor KIRKUS en draagt ​​hij fictie, kritiek en poëzie bij aan verschillende toonaangevende boekblogs. Hij studeerde Engels aan de Fairfield College en werd geboren in Springfield, Massachusetts. Hij woont in New York.

Leave a Reply