De stijgende waarde van personalisatie voor merken, adverteerders zoeken meer CMO’s en de nieuwe rollenfuncties van Instagram

2022 8 juli MediaPost-grafiek

B2B-klantreizen die beginnen op beoordelingssites zijn aanzienlijk korter
B2B-aankooptrajecten duren gemiddeld 192 dagen, en dalen satisfied 63 procent wanneer een koper voor het eerst speak to maakt fulfilled een beoordelingswebsite, terwijl het koopproces aanzienlijk langer is dan gemiddeld wanneer first-touch-kanalen sociale of betaalde media zijn – drie van de verschillende bevindingen die van belang zijn aan B2B-marketeers in nieuw vrijgegeven rapportgegevens. MarTech

Waarom personalisatie belangrijker dan ooit is voor merken [Report]
62 procent van de consumenten heeft gezegd dat merken die geen gepersonaliseerde ervaringen bieden hun loyaliteit zullen verliezen, een cijfer dat zeven procent hoger ligt dan in 2021, terwijl ongeveer 63 procent zei dat ze het goed vinden fulfilled merkpersonalisatie-inspanningen zolang ze vrijwillig gedeelde gegevens uit het eerste deel, volgens latest vrijgegeven onderzoeksgegevens. SmartBrief

Voor veel Amerikanen moet vertrouwen in bedrijven worden verdiend
54 procent van de Amerikaanse volwassenen heeft het vertrouwen in een bedrijf of merk verloren, en 42 procent is overgestapt op een solution van een concurrent, in een omgeving waar 42 procent zegt dat ze bedrijven vertrouwen en 39 procent zegt dat ze dat niet doen – vier van de bevindingen vervat in onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens die van belang zijn voor digitale marketeers. Marketinggrafieken

“We denken vaak aan vertrouwen in een consumentencontext, maar het is web zo kritisch – en zelfs complexer – bij B2B-aankopen.” — Dara Schulenberg @dschulenberg van @awscloud Klik om te tweeten

Nieuwe inzichten benadrukken de beste tijden om in 2022 op Fb en Twitter te posten
Als het gaat om de beste tijden om te posten op sociale-mediaplatforms Twitter en Fb, werden dinsdag en woensdag gezien als de beste Twitter-postdagen voor betrokkenheid, fulfilled zondag als de slechtste, terwijl dinsdagen om 12.00 uur en doordeweeks om 3.00 uur bovenaan Fb wereldwijde betrokkenheid tarieven, volgens onlangs vrijgegeven Sprout Social-gegevens. Sociale media vandaag

Rapport: 94% van de consumenten wil controle over de informatie die ze achieved bedrijven delen
85 procent van de marketeers zei dat vertrouwen en transparantie rechtstreeks verband houden met de return-on-financial commitment (ROI) van advertentie-uitgaven, en 88 procent zei zich zorgen te maken about de wetgeving inzake gegevensprivacy – twee van de verschillende statistieken die van belang zijn voor B2B-marketeers in het onlangs uitgebrachte enquêtegegevens. VentureBeat

YouTube BrandConnect lanceert pakketten met merkshorts in de VS na succesvolle pilots
Google’s YouTube-videoplatform heeft een reeks nieuwe merkadvertentie-opties uitgerold achieved de lancering van een uitgebreid YouTube BrandConnect-aanbod, inclusief meer korte en lange videomogelijkheden en een betere integratie met aanvullende Google-advertentieservices, zo kondigde de zoekgigant onlangs aan. MediaPost

2022 8 juli Statistieken Afbeelding

Wie neemt de beslissingen over verdiende media-uitgaven?
Als het gaat om het nemen van beslissingen in excess of verdiende media-uitgaven, heeft ongeveer 34 procent van de community relations-professionals gezegd dat hun CEO de beslisser is, waarbij 15 procent de PR- en communicatiemedewerkers op bedrijfsniveau aanwijst, en 12 procent zegt dat bedrijfsmarketeers, volgens onlangs – enquêtegegevens vrijgegeven die van belang zijn voor on the net marketeers. Marketinggrafieken

Instagram breidt toegang tot rolsjablonen uit, voegt nieuwe muziekaanbevelingen toe voor rolclips
Instagram, eigendom van Meta, heeft een uitgebreide uitrol gelanceerd van korte videosjablonen voor gebruikers van de Reels-videofuncties, waardoor marketeers een gemakkelijkere manier krijgen om de korte videofunctie te gaan gebruiken, inclusief sjablonen op foundation van trending material, zo heeft Instagram onlangs aangekondigd. Sociale media vandaag

Invloed van inflatie op advertentie-uitgaven gedetailleerd in Merkle-rapport
57 procent van de Amerikaanse senior marketeers heeft gezegd dat ze de uitgaven voor betaald zoeken jaar op jaar zullen verhogen, terwijl 45 procent zijn bezorgdheid uitte about het verkrijgen van nauwkeurige prestatierapportagegegevens te midden van privacyregelgeving – twee van de vele statistieken die van belang zijn voor digitale marketeers in het onlangs uitgebrachte Merkle-rapportgegevens. Zoekmachine Journaal

Rapport stelt extensive dat adverteerders die onvoldoende zijn opgeleid, een ‘Chief Media Officer’ moeten hebben
73 procent van de reclamemanagers vond hun investering in mediatraining voor adverteerders enigszins onbevredigend, terwijl hetzelfde proportion opmerkte dat adverteerders zouden moeten investeren in een functie van main media officer, terwijl een gebrek aan spending budget als een groot obstakel werd gezien, en de snelstgroeiende coaching gebied was het oplossen van capaciteitslacunes, volgens onlangs vrijgegeven onderzoeksgegevens. MediaPost

AAN DE LICHTE KANT:

2022 8 juli Marketoonist Comic Image

Een luchtige blik op “vrienden, followers en volgers” door Marketoonist Tom Fishburne — Marktkoopman

Het is niet te laat om de metaverse te redden – Bedrade

TOPRANK Advertising & KLANTEN IN HET NIEUWS:

  • Lee Odden — 5 manieren waarop inhoud helpt bij het creëren van een betere gebruikerservaring — Zoekmachine Land
  • Joshua Nite — ABM-lessen van Ted Lasso, koopprocessen van klanten en gidsen voor sociale media — — vriend(in)

Ben je deze week je eigen top B2B-marketingnieuws tegengekomen? Als dat zo is, aarzel dan niet om ons dit te laten weten in de reacties hieronder.

Bedankt voor uw deelname aan het TopRank Advertising B2B-marketingnieuws van deze week, en we hopen dat u volgende week vrijdag weer terugkomt voor een nieuwe selectie van het meest actuele en relevante nieuws over de B2B- en digitale marketingindustrie. In de tussentijd kunt u volg ons op onze LinkedIn-paginaof bij @een grap uithalen op Twitter voor nog actueler dagelijks nieuws.