Als specialists kunnen we large komen te zitten in een constante cyclus van het uitbreiden van onze connecties en pogingen om potentiële klanten te bereiken. Dankzij technologie is netwerken net zo gemakkelijk zittend op de lender als iemand te chatten tijdens een satisfied hour.

LI Netwerken Illustratie

Netwerken via je telefoon of pc lijkt misschien uitdagender of zelfs minder persoonlijk, maar dat is verre van waar.

In werkelijkheid hebben we een volledig platform dat is bedoeld om ons bereik en nieuwe verbindingen satisfied gemak te vergroten – geen mixers vereist. Wereldwijd gebruiken meer dan 700 miljoen mensen LinkedIn om verbindingen te leggen, te communiceren en meningen te delen.

Interne LinkedIn-analyse

LinkedIn heeft een overzichtelijk dashboard dat enkele handige statistieken biedt. Deze dashboard is privé voor jou – niemand anders die een kijkje neemt in je profiel kan deze informatie zien.

Je dashboard is gemakkelijk te zien bovenaan je profielpagina. In dit dashboard vindt u drie hoofdgebieden die u kunt volgen en waarop u zich kunt concentreren: profile bezoeken, post weergaven en suiterlijke verschijningen.

Persoonlijk LinkedIn-dashboardTer referentie: uw dashboard zou er ongeveer zo uit moeten zien.

Profielbezoeken

Dit getal geeft het totale aantal LinkedIn-gebruikers weer dat uw profiel in de afgelopen 90 dagen heeft bekeken. Als u zich abonneert op LinkedIn Premium (of het nu Job, Business of Income Navigator is), kunt u een lijst zien van iedereen die uw profiel heeft bezocht, tenzij ze de incognitomodus hebben geactiveerd. Zonder Top quality zie je alleen de laatste 1-2 mensen fulfilled namen.

LinkedIn Analytics-afbeelding

LinkedIn Premium stelt u ook in staat om de “tendencies” van de afgelopen 90 dagen te zien. Let op, jij Niet doen Premium nodig hebben om uw netwerk- en sociale verkoopvaardigheden te verbeteren. Als je echter toegang hebt tot deze grafiek op High quality, gebruik hem dan!

LinkedIn Analytics-afbeelding

Kijk terug naar de afgelopen 3 maanden en noteer de curves. Als uw percentage na een periode van inactiviteit daalt, is dat te verwachten. Als de curve omhoog schiet, dan werkt wat je doet en krijg je geweldige publicity. Kijk je gaat!

Weergaven posten

Uw dashboard toont alleen de weergaven voor uw meest recente berichten. Als je geïnteresseerd bent om te zien hoe bepaalde berichten hebben gepresteerd (wat je zou moeten zijn), is er een eenvoudige manier om wat inzichten te krijgen. Navigeer naar het bericht waarvan je de statistieken wilt bekijken en klik op het nummer onder het bericht. Het zou er ongeveer zo uit moeten zien –

LinkedIn Analytics-afbeelding

Nadat je op het aantal weergaven onder het bericht hebt geklikt, krijg je een pop-upvenster satisfied meer details, waarin je wordt getoond thij top bedrijven je berichtkijkers werken bij, a toplijst achieved functietitels en de major geografische locaties van uw berichtkijkers.

  1. Topbedrijven. Deze analyse vertelt u waar uw berichtkijkers werken.

    LB-blog-analytics-die-belangrijk-voor-uw-persoonlijk-linkedin-profiel-dla-video-grafisch_bedrijfsaanzicht
    Als het topbedrijf van uw berichtkijkers dependable is in verschillende berichten, kan dat erop wijzen dat het bedrijf u leert kennen en dat u zich in de kritieke fase van de aankoopcyclus bevindt. Blijf vertrouwen opbouwen en behulpzaam zijn. Je bent halverwege!

  2. Toplijst satisfied functietitels. Dit is een goede indicatie van hoe goed je inspeelt op je doelgroep. Als de titels hier overeenkomen achieved de specialized niche waar je naar op zoek bent, doe je het geweldig.
    LinkedIn Analytics-afbeelding
  3. Prime geografische locaties. Deze analytische resource geeft ons inzicht in waar mensen je publish vandaan bekijken.

    LB-blog-analytics-die-belangrijk-voor-uw-persoonlijk-linkedin-profiel-dla-video-grafische_gebieden

Zoek verschijningen

Dit is een wekelijkse statistiek van hoe vaak uw profiel in LinkedIn-zoekopdrachten is verschenen. Dit hangt grotendeels af van uw slogan en uw gedeelte ‘Over’. Als u een mooie trefwoordrijke beschrijving in uw gedeelte ‘Over’ heeft die de doelgroep aanspreekt waarop u zich richt, krijgt u hier belangrijke resultaten.

LinkedIn Analytics-afbeelding

Door naar beneden te scrollen, krijgt u meer inzicht in de titels en bedrijven waarvoor uw zoekers werken. Het zou er ongeveer zo uit moeten zien –LB-blog-analytics-die-belangrijk-voor-uw-persoonlijk-linkedin-profiel-dla-video-grafische_bedrijven

Een derde gedeelte “zoekwoorden die uw zoekers hebben gebruikt” verschijnt ook zodra uw profiel een groot aantal hits krijgt van LinkedIn-zoekopdrachten.

LinkedIn Analytics-afbeelding

Waarom zijn deze analyses belangrijk?

Op dit punt zou het duidelijk moeten zijn waarom het monitoren van uw LinkedIn-analyses belangrijk is. Terwijl u uw profiel optimaliseert en aanpast achieved trefwoorden en de juiste (zelfs leuke) informatie, begint u zinvolle verbindingen te maken. Betekenisvolle verbindingen openen de deur naar een hele nieuwe wereld. U zult niet alleen een toename van de betrokkenheid van berichten en profielzichtbaarheid opmerken, die uiteindelijk tot stand komt jij als imagined leader, maar je zult ook ontdekken dat de beste manier om duurzaam sales opportunities te genereren is door te verkopen door je connecties. Gemiste kansen behoren tot het verleden.

Voor meer diepgaande informatie en gegarandeerde resultaten — bekijk onze Cursus sociale invloed.

Leer meer

Leave a Reply