De meeste mensen die online zoeken, hebben een lokale winkel of vestiging in gedachten wanneer ze een aankoop willen doen. Met lokale zoekmachineoptimalisatie kunt u uw marketinginspanningen richten op een meer gekwalificeerd publiek. 88% van de lokale zoekers neemt binnen één dag na het uitvoeren van hun zoekopdracht get hold of op met het bedrijf, en bijna de helft van alle lokale zoekopdrachten heeft betrekking op producten of diensten.

Een locatiegebaseerd bedrijf kan zijn inspanningen voor zoekmachineoptimalisatie (Search engine marketing) maximaliseren doorway zich te concentreren op lokale zoekopdrachten. Wat krijg je daarvoor? Het antwoord ligt voor de hand: meer mensen die uw site bezoeken, betekent meer bezoekers in uw winkel en meer verkopen.

Om websiteverkeer, leads en conversies van lokale klanten te vergroten, is het belangrijk om lokale Search engine marketing te optimaliseren. Om te concurreren satisfied grotere nationale merken die toegang hebben tot onbeperkte uitgaven, zal deze laserachtige tactiek van onschatbare waarde zijn. Om te kunnen concurreren fulfilled grotere bedrijven die regelmatig optimaliseren voor bredere zoekwoorden en vertrouwen op merkherkenning in plaats van waardeproposities om bezoekers binnen te halen, is het belangrijk dat u zich richt op specifieke lokale Website positioning-taken.

Bovendien suggereert een schatting uit het onderzoek van ReviewTrackers uit 2017 dat 35% van al het zoekverkeer lokaal is. Zonder lokale Web optimization loopt u mogelijk een aanzienlijk deel van uw potentiële klantenbestand mis.

Leer de ins en outs van lokale Search engine optimisation-ideas om het on the net profiel van uw kleine bedrijf een increase te geven met behulp van deze uitgebreide gids. Kom meer te weten over de lokale Website positioning-suggestions en solliciteer voor uw bedrijf om uw omzet te laten groeien. Laten we eerst eens kijken naar lokale Search engine marketing om te zien wat het is en waarom het belangrijk is als marketingtool.

Lokale SEO-tips

Het belang van lokale zoekmachineoptimalisatie voor uw web page.

Internet als bij traditionele Website positioning-strategieën, maar met een concentration op een specifiek geografisch gebied, heeft lokale Website positioning tot doel de zichtbaarheid van een website in lokale zoekresultaten te verbeteren. Het is belangrijk om de locatie van uw bedrijf te benadrukken als u een hoge positie in de lokale zoekresultaten wilt behalen.

Waarom zou u zich druk maken om een ​​hoge zoekmachine position in Los Angeles als uw winkel zich in Houston bevindt? Natuurlijk moeten lokale vooruitzichten de hoogste aandacht krijgen. Daarom moet uw inhoud specifiek op die demografie zijn gericht.

Wanneer een gebruiker een lokaal zoekwoord in Google typt, worden twee delen van de SERP weergegeven. Een deel van de zoekresultaten is een sectie fulfilled de naam ‘Lokaal 3-pack’ met voorbeelden van drie lokale bedrijven. Als u bijvoorbeeld ‘coffeeshops bij mij in de buurt’ googelt, verschijnt een lijst fulfilled relevante resultaten helemaal bovenaan de pagina. Net daaronder vindt u de reguliere blauwe tekstlinks die altijd in organische zoekresultaten zijn verschenen.

Terwijl 33% van de klikken is gericht op de lokale ‘snackpack’-resultaten, is 40% van de klikken gericht op standaard organische resultaten, zoals gerapporteerd doorway AHREF’s. Uw merk zal er veel baat bij hebben om helemaal bovenaan de pagina satisfied zoekresultaten van zoekmachines te worden geplaatst.

Het lokale 3-pack kan voordeliger zijn dan de standaard organische resultaten, hoewel het minder klikken ontvangt. Om welke reden is dat?

Concurreren fulfilled nationale en internationale bedrijven en ketens die mogelijk niet fysiek aanwezig zijn in uw regio is moeilijk in de conventionele organische zoekresultaten. Er zal veel minder concurrentie zijn in het Community 3-Pack omdat alleen bedrijven met een Google Mijn Bedrijf-vermelding in aanmerking komen om daar te verschijnen. Bovendien geeft het lokale zoekalgoritme van Google de voorkeur aan de locatie en nabijheid van een gebruiker, ongeacht of ze lokale trefwoorden in hun zoekopdracht opnemen.

Wanneer u op twee manieren investeert in het verbeteren van de bekendheid van uw website, profiteert u van exponentiële voordelen. Als het proper wordt gedaan, kan een lokaal Website positioning-strategy het organische verkeer vergroten van kopers die al geneigd zijn tot uw niche. Wat zijn enkele strategieën om uw internet site te optimaliseren voor lokale gebruikers? We gaan dieper in op de vele lokale Search engine optimisation-strategieën en -technieken die u kunnen helpen een plaats te vinden in het favoriete Google Maps 3-Pack.

Lokale SEO-tips

Lijst satisfied verwijzingen naar tips voor lokale zoekmachineoptimalisatie

Laten we beginnen door te definiëren wat we bedoelen fulfilled ‘lokale bedrijven’. Als we het hebben about lokale bedrijven, bedoelen we bedrijven die vooral de bewoners van hun directe omgeving dienen. Bedrijven die zich richten op het bedienen van de bewoners van de nabijgelegen gebieden waar ze actief zijn. De volgende zeven lokale Search engine optimisation-tips helpen u uw bedrijf uit te breiden door uw profiel in lokale zoekresultaten te verhogen, meer klanten aan te trekken en de waarde van uw web site te vergroten.

Lokale SEO-tips

1. Zet uw bedrijf op Google doorway een Google Mijn Bedrijf-profiel aan te maken

Een van de beste manieren om uw zichtbaarheid in Google Maps en andere lokale zoekresultaten van Google te verbeteren, is doorway uw Google-vermelding te optimaliseren. U heeft echter een Google Mijn Bedrijf-account nodig dat aan uw bedrijfsprofiel is gekoppeld om toegang te krijgen en de nodige optimalisaties uit te voeren.

Wanneer u de stappen in het Google Mijn Bedrijf-dashboard voltooit, wordt het profiel van uw bedrijf bijgewerkt en weergegeven in de lokale zoekresultaten van Google, het Know-how Panel en Maps.

Zorg ervoor dat de volgende informatie is opgenomen in uw Google Bedrijfsprofiel:

Zorg ervoor dat u de rechtmatige eigenaar van uw bedrijf bent voordat u een Google Mijn Bedrijf-pagina instelt.

  • Lever nauwkeurige en actuele gegevens.
  • Uw web site moet het logo van uw bedrijf, openingstijden, geaccepteerde betaalmethoden, product or service of provider en veel foto’s bevatten.
  • Vraag uw klanten om online beoordelingen van uw bedrijf achter te laten.
  • Reageer in alle ernst op suggestions van klanten.
  • Gebruik het Google Mijn Bedrijf-dashboard om uw bedrijfsprofiel bij te werken met nieuwe berichten.

2. Vraag regelmatig om feedback van tevreden klanten

Het optimaliseren van uw Google Mijn Bedrijf-aanwezigheid door positieve recensies van uw klanten te krijgen, kan leiden tot meer verkopen van consumenten in de buurt. Volgens de Nearby Buyer Review Study 2017, uitgevoerd door BrightLocal, stelt 85 procent van de consumenten evenveel vertrouwen in on line evaluaties als in een persoonlijke verwijzing.

Hier volgen enkele suggesties om meer beoordelingen van tevreden klanten te krijgen:

  • Nadat een offer is gesloten, is het belangrijk om persoonlijk om suggestions te vragen.
  • Klantenreviews kunnen worden opgevraagd via e-mail of sms nadat een aankoop is gedaan (maar alleen nadat de eerste screening through een intern onderzoek is uitgevoerd om ontevreden consumenten uit te roeien).
  • Reageer professioneel op evaluations, bedank reviewers en los problemen op die in minder positieve evaluations naar voren komen.

3. ondersteuning voor gesproken zoekopdrachten versterken

In de komende jaren zal voice lookup enorm in populariteit stijgen. Daarom is het bij lokale Search engine marketing cruciaal om te optimaliseren voor hoe mensen vragen stellen wanneer ze in apparaten spreken, in plaats van hoe ze ze in zoekmachines schrijven.

Bij het uitvoeren van een gesproken zoekopdracht is de kans groter dat uw klanten long-tail-termen gebruiken dan bij het gebruik van een traditionele zoekmachine. Daarom moet u de zoekmachineoptimalisatie van uw informatie aanpassen om de meer informele toon van een menselijke spreker weer te geven. U moet bijvoorbeeld rekening houden satisfied de gebruikelijke manieren waarop zoekopdrachten worden gepresenteerd aan wie, wat, wanneer, waar, waarom en hoe.

Omdat gesproken zoekopdrachten doorgaans worden uitgevoerd als reactie op een onmiddellijke behoefte, is het belangrijk om rekening te houden achieved het doel van de gebruiker. Wanneer een bakker Alexa vraagt ​​om een ​​eetlepel-naar-kop conversie, verwacht ze een onmiddellijke en praktische reactie. Gebruikers van spraakgestuurd zoeken moeten de openingstijden van uw winkel gemakkelijk kunnen vinden.

4. gebruik lokaal nieuws of gebeurtenissen als inspiratie voor het maken van inhoud

Trek de aandacht van uw lokale publiek achieved behulp van trending subjects die voor hen een cruciale rol spelen.

Enkele methoden zijn:

  • Het produceren van blogberichten above gebeurtenissen in de directe omgeving
  • Maak video’s above lokale goede doelen, het geld dat je doneert en nog veel meer.
  • Zorg ervoor dat u locatiespecifieke webpagina’s op uw web-site instelt, zelfs als u deze op meerdere plaatsen heeft.

Laten we doen alsof u een makelaar in uw stad runt. U kunt hyperlokaal materiaal opnemen, zoals nieuwsgebeurtenissen of verschuivingen in de lokale onroerendgoedmarkt door voor elk van uw locaties afzonderlijke pagina’s te maken. Het gebruik van deze methode kan ook de positie van uw lokale zoekmachine verbeteren.

5. Maak uw internet site mobielvriendelijk

De verschuiving naar mobiel vindt sneller plaats dan verwacht, blijkt uit een onderzoek van Stone Temple uit 2018 waarin mobiele en desktoppatronen in 2017 werden vergeleken. Van 2016 tot 2017 steeg het percentage websitebezoeken vanaf een mobiel apparaat van 57% naar 63%, terwijl de het percentage websitebezoeken vanaf een desktopapparaat daalde van 43% naar 37%.

Nog een studie van Acquisio uit 2017 wees uit dat lokaal zoekverkeer zeer winstgevend kan zijn. Vijfenzeventig procent van alle mobiele zoekopdrachten met lokale bedoelingen resulteert binnen 24 uur in fysieke winkelbezoeken. Bewijs dat mobielvriendelijkheid een will have to is voor lokale zoekmachineoptimalisatie.

6. Goal geografisch specifieke zoekwoorden

Relevante zoekwoorden voor lokale doelgroepen zijn essentieel. Dit is toch de logische conclusie?

Om een ​​idee te krijgen van welke zoekwoorden mensen in een specifieke regio gebruiken om inhoud te vinden, kunt u Google’s Zoekwoordplanner gebruiken, waarmee u zoekopdrachten kunt beperken op basis van locatie. Doorway gebruik te maken van deze functie kunt u een lijst met zoekwoorden samenstellen achieved een emphasis op de lokale markt. Als je ze eenmaal hebt, gebruik ze dan voor de metadata van je internet site, kopieer en zelfs URL’s om je positie te verbeteren.

Voeg bovendien verwijzingen naar regiospecifieke oriëntatiepunten en hubs toe in uw artikel. Zet zinnen als “dineren in de buurt van de House Needle” of “slechts een steenworp afstand van de Place Needle” op uw internet site als uw cafe in het centrum van Seattle is gevestigd.

7. Pas een locatiepagina of een “Around ons” -pagina toe voor elke locatie

Als uw bedrijf opereert vanuit meer dan één fysieke web site in een bepaald gebied, moet elke locatie zijn eigen pagina hebben. De basisvereisten voor deze pagina’s zijn het volgende:

  • Als de winkel open is
  • Identificatiegegevens: naam/adres/telefoon
  • Gedetailleerde uitleg voor elke persoon
  • Getuigenissen
  • Promoties
  • Toegang tot parkeren
  • Elke locatiepagina heeft een Google Map.
  • Houd er rekening mee dat u de inhoud van elke pagina moet afstemmen op de specifieke locatie(s).

Een gelokaliseerde ‘Over ons’-pagina is vooral belangrijk als u vanuit één fysieke locatie opereert. Als u bijvoorbeeld een bloemenwinkel heeft, kunt u de evenementen in uw gemeenschap die u heeft helpen versieren fulfilled bloemen op uw “Above ons”-pagina vermelden.

Conclusie

De wereld van zoekmachine optimalisatie evolueert in een snel tempo. Het is bekend dat de zoekmachinegigant Google regelmatig zijn zoekresultatenpagina’s (SERP’s) bijwerkt, en dit omvat de functies die beschikbaar zijn voor lokale zoekopdrachten. Het is dus cruciaal om een ​​hoog niveau van know-how in lokale Search engine optimization te behouden.

Deze 7 stappen zullen uw bedrijf klaarstomen voor succes satisfied zoekmachineoptimalisatie (Website positioning), zowel nu als in de toekomst wanneer nieuwe Website positioning-resources beschikbaar komen. Dit is het second om ze in actie te brengen en de zichtbaarheid van uw bedrijf in de resultaten van lokale zoekmachines te zien toenemen. Gebruikmaken van Contentmarketingdiensten om uw omzet naar nieuwe hoogten te laten groeien.

De volgende suggesties voor optimalisatie van lokale zoekmachines laten zien hoe u uw inspanningen kunt afstemmen om het profiel van uw bedrijf te verbeteren op de locaties die u bedient. Volg deze richtlijnen om de aandacht van de juiste klanten te trekken en meer deuren voor conversie te openen.

Als het gaat om lokale zoekmachineoptimalisatie, is er veel meer om more than na te denken dan alleen waar u terechtkomt in de organische zoekresultaten. Gebruik preventieve strategieën die pagina’s satisfied zoekresultaten van zoekmachines overspoelen fulfilled positieve inhoud around uw lokale bedrijf om beter te presteren dan de concurrentie.